ویژگی های دستگاه انکوباتور

 بسیاری از تولیدکنندگان در تلاش هستند تا برخی از چالش‌های رایج مرتبط با کشت سلول‌ها را برطرف کنند که مهمترین آنها کاهش آلودگی هوایی است. تعدادی از انکوباتورها در حال حاضر یک چرخه ضد آلودگی با دمای بالا ارائه می دهند که بسیار شبیه به یک اجاق خود تمیز شونده عمل می کند.با فشار دادن یک دکمه، مشتری می‌تواند دستگاه انکوباتور را با حرارت استریل کند و از شر هر گونه مواد ضدعفونی‌کننده یا نشت‌های خطرناک خلاص شود». این گزینه همچنین نیاز به جدا کردن اجزای جداگانه برای اتوکلاو را از بین می برد. این راحت، ایمن است و تمیز کردن مناسب و یکنواخت را تضمین می کند که می تواند به عنوان بخشی از رویه های عملیاتی استاندارد ثبت شود.

علاوه بر واحدهایی که می‌توانند در صورت نیاز فعال شوند، واحدهای پیشگیری از آلودگی مداوم نیز وجود دارند که همیشه کار می‌کنند و نیازی به راه‌اندازی دستی ندارند. یک فناوری از فیلتر HEPA برای چرخش مداوم هوا و حذف ذرات معلق در هوا و آلاینده ها استفاده می کند. فناوری دیگری که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، استفاده از انکوباتورهایی است که فضای داخلی آنها از قطعات مس جامد ساخته شده است.مس جامد یا مس 100٪ خالص به طور طبیعی ضد میکروبی است و برای اولین بار سازمان حفاظت از محیط زیست ایالات متحده مس را که یک ماده غیرشیمیایی است، به عنوان یک عامل ضد میکروبی موثر شناخته است." این باعث شده است که تعدادی از شرکت ها محصولات مبتنی بر مس را توسعه دهند.

انکوباتورها همچنین دارای گزینه هایی هستند که می توانند سهولت و راحتی کاربر را بیشتر کنند. اخیرا یک دستگاه انکوباتور CO2 با صفحه نمایش لمسی یکپارچه و تعاملی تعبیه شده در پنل کنترل معرفی کرده است. این برنامه دارای انواع درخواست‌های کاربر داخلی و ویژگی‌های ایمنی است تا به اشتباه تنظیمات را تغییر ندهید و به فرهنگ‌های داخل آسیب نرسانید. همچنین این قابلیت را دارد که به زبان های مختلف کار کند. تک تک کاربران می‌توانند نمایشگر را به گونه‌ای که می‌خواهند ببینند سفارشی کنند، که به کاهش خطا و آموزش کاربر کمک می‌کند.» گزینه‌های اضافی شامل ذخیره‌سازی داده‌ها و بسته‌های ارتباطی است که ثبت داده‌ها را به رایانه امکان‌پذیر می‌کند، قفسه‌های قابل جابجایی و هشدارهای قابل برنامه‌ریزی برای نقاط تنظیم دما و مدت زمان



Comments

Popular posts from this blog

معرفی سایت خرید دستگاه انکوباتور

لیست انواع دستگاه های انکوباتور