انکوباتور های با کیفیت بالا برای استفاده در کار کشت

 انکوباتورها ابزار حیاتی برای رشد انواع موجودات در آزمایشگاه هستند. انکوباتورهای CO2 به محققان اجازه می دهند تا محیط های بهینه را برای کشت سلول و بافت ایجاد کنند، در حالی که انکوباتورهای میکروبیولوژی شرایط ایده آلی را برای رشد میکروارگانیسم ها فراهم می کنند. گزینه های یخچالی نیز برای تعدادی از کاربردهای دیگر موجود است. هنگام خرید دستگاه انکوباتور ، قبل از بررسی ویژگی های اضافی، اطمینان حاصل کنید که تمیز کردن و استفاده از آن آسان است و همچنین قابل اعتماد است.

اگر یک آزمایشگاه به یک انکوباتور یخچالی نیاز داشته باشد که بتواند محدوده دمایی وسیع تری را حفظ کند، باید دو فناوری خنک کننده اصلی را در نظر بگیرد: کمپرسورهای بخار و پلتیر. کاربران هنگام انتخاب باید به کارایی انرژی، نگهداری، ردپای فیزیکی، کنترل دما و سازگاری با محیط زیست فکر کنند. 

در حالی که دستگاه های انکوباتور امروزی دارای ویژگی های بسیاری برای کمک به جلوگیری از آلودگی هستند، همچنان مهم است که خود محققین از روش های خوب برای جلوگیری از وارد کردن آلاینده های بیولوژیکی به انکوباتورها پیروی کنند. کارکنان آزمایشگاه باید از دست زدن به داخل دستگاه انکوباتور با دست برهنه یا دستکش های استریل نشده و صحبت در داخل انکوباتور خودداری کنند. تمیز کردن و استریل کردن منظم دستگاه نیز بسیار مهم است.

دستگاه های انکوباتور آزمایشگاهی دستگاه هایی هستند که فقط مجهز به سیستم هیتر (بدون سیستم خنک کننده) هستند. این دستگاه ها دمای ثابتی را از 5 درجه سانتی گراد بالاتر از دمای محیط تا حداکثر 100 درجه سانتی گراد حفظ می کنند. بنابراین، این دستگاه ها امکان تست مناسب را در شرایط دمایی خاص فراهم می کنند.



Comments

Popular posts from this blog

ویژگی های دستگاه انکوباتور

معرفی سایت خرید دستگاه انکوباتور

لیست انواع دستگاه های انکوباتور