معرفی سایت خرید دستگاه انکوباتور

 سیستم کنترل دستگاه انکوباتور CO2 به قدری دقیق تنظیم شده است که دستگاه خیلی سریع و بدون افزایش دما به دمای تعیین شده می رسد. اعلان‌های هشدار به تلفن همراه شما ایمنی بار محفظه را تضمین می‌کند بافر باتری کنترل مداوم CO2 را حتی در صورت قطع برق تضمین می‌کند. بهداشت ایده‌آل نیز مشخص است: لبه‌های گرد تمیز کردن آسان و کامل را امکان‌پذیر می‌سازد، فضای داخلی را می‌توان ظرف 60 دقیقه در دمای 180 درجه سانتی‌گراد استریل کرد.

کنترل رطوبت فعال زمان بازیابی کوتاه را پس از باز شدن درب تضمین می کند و تبخیر در فضای داخلی را به حداقل می رساند. همراه با گرمایش داخلی از هر شش طرف و درب شیشه ای داخلی گرم شده، حداکثر محافظت را برای کشت سلولی و بافتی ارائه می دهد و از تشکیل خطرناک تراکم جلوگیری می کند. دستگاه انکوباتور تهویه محفظه ای بدون اغتشاش، یک جو ثابت و یکنواخت را تضمین می کند.

https://incubatoor4.niloblog.com/

همه پارامترها را می توان به راحتی و به طور مستقیم هم با صفحه نمایش عامل و هم نرم افزار تنظیم کرد. جعبه شاتر را می توان باز کرد و امکان دسترسی سریع به کنترل ها را فراهم می کند. حتی اگر وسایل انباشته شده باشند، امکان نگهداری وجود دارد. ICO انکوباتور دارای اتصالات USB و اترنت و همچنین یک دیتا لاگر با ظرفیت ذخیره سازی ده ساله است. داده ها را می توان خواند و برنامه ها را می توان با دسترسی از راه دور آپلود کرد.

آیا می خواهید درباره ICO انکوباتور CO2 بیشتر بدانید؟ در منطقه وبینار ما، ضبط مربوط به ارائه محصول را خواهید یافت.



Comments

Popular posts from this blog

ویژگی های دستگاه انکوباتور

لیست انواع دستگاه های انکوباتور