لیست انواع دستگاه های انکوباتور

 انکوباتورها اغلب در آزمایشگاه‌های تحقیقاتی مدرن مستقر می‌شوند تا فضایی پایدار را برای فرآیندهایی مانند رشد سلول‌ها و کشت‌های میکروبیولوژیکی و انکوبه کردن آنتی‌بادی‌ها و سلول‌ها برای میکروسکوپ فلورسانس حفظ کنند.

یک تصور غلط رایج این است که کوره ها را می توان به جای انکوباتور استفاده کرد زیرا هر دو گرما تولید می کنند. با این حال، آنها یکسان نیستند، زیرا یک اجاق معمولاً دمایی بین 93.3 تا 316 درجه سانتیگراد تولید می کند، در حالی که یک انکوباتور معمولاً از 15.6 تا 48.9 درجه سانتیگراد متغیر است. بنابراین نمی توان از اجاق به عنوان انکوباتور استفاده کرد زیرا اکثر اجاق ها دمای کافی پایینی ندارند که برای استفاده به عنوان انکوباتور مناسب باشد.

انکوباتورها برای کشت سلولی در حال رشد، تولیدمثل کلونی های جوانه با تعداد جوانه های بعدی در صنایع غذایی، تولید مثل کلنی های جوانه و تعیین متعاقب آن نیاز به اکسیژن بیوشیمیایی در نظارت بر فاضلاب، تولید مثل میکروارگانیسم هایی مانند باکتری ها، قارچ ها، مخمرها یا ویروس ها استفاده می شود. پرورش حشرات و جوجه کشی تخم ها در جانورشناسی، ذخیره سازی نمونه کنترل شده و در رشد کریستال ها/کریستال های پروتئینی.

به طور خلاصه، انکوباتورهای آزمایشگاهی نقش حیاتی در راه اندازی آزمایشگاه ایفا می کنند. اگر به دنبال خرید دستگاه های انکوباتور برای آزمایشگاه با بهترین قیمت هستید، در ادامه با گسترده ترین طیف محصولات آزمایشگاهی و تشخیصی در وین طب آشنا شوید.



Comments

Popular posts from this blog

ویژگی های دستگاه انکوباتور

معرفی سایت خرید دستگاه انکوباتور