مزایای استفاده از دستگاه انکوباتور با کیفیت

 انکوباتور آزمایشگاهی قطعه ای از تجهیزات است که برای نگهداری از میکروبیولوژیک و کشت سلولی استفاده می شود. چگونه این امر محقق می شود؟ دستگاه انکوباتور توانایی حفظ دما و رطوبت مطلوب و همچنین سطوح دی اکسید کربن و اکسیژن موجود در انکوباتور را دارد.

آنها معمولاً تجهیزات بسیار مورد نیاز هستند، زیرا اجرای تعدادی از کارهای تجربی را تسهیل می کند، این مطالعات می توانند روی بیولوژی مولکولی، میکروبیولوژی و زیست شناسی سلولی و غیره تمرکز کنند.

این انکوباتورها را معمولاً می توان در آزمایشگاه های میکروبیولوژی پیدا کرد و می توان از آنها به طور گسترده در زمینه پزشکی استفاده کرد، آنها می توانند صفحات و لوله ها را بدون هیچ گونه ناراحتی ذخیره کنند.

دستگاه انکوباتور آزمایشگاهی برای چیست؟

انکوباتور آزمایشگاهی برای نگهداری و آماده سازی محیطی استفاده می شود که میکروارگانیسم ها از طریق دما، فشار و البته گردش هوا به اندازه کافی رشد کنند.

دستگاه انکوباتور آزمایشگاهی چگونه کار می کند؟

دستگاه انکوباتور آزمایشگاهی تجهیزات برقی می باشد که کارکرد کاملاً ساده ای دارد، دارای جعبه ای است که در معرض تغییرات دائمی دما است، دارای سیستم گرمایشی و ترموستات قابل تنظیم بر اساس نیاز شما می باشد.

دستگاه انکوباتور آزمایشگاهی عموماً بین دمای 60 تا 65 درجه سانتیگراد یا بین 140 تا 170 درجه فارنهایت کار می کند. برای کشت باکتری ها دمایی که به طور معمول استفاده می شود 37 درجه سانتیگراد است، زیرا این موجودات توانایی رشد را دارند. طبیعتا در این شرایط

تعداد زیادی از انکوباتورهای آزمایشگاهی دارای یک تایمر هستند و می توان آنها را برای چرخش در دماهای مختلف، رطوبت و سایر جنبه ها برنامه ریزی کرد. دستگاه های انکوباتور مزایای زیادی دارند، زیرا آنها را در اندازه های مختلف خواهید یافت، بنابراین می توان آنها را با هر فضا یا مکانی سازگار کرد.



Comments

Popular posts from this blog

ویژگی های دستگاه انکوباتور

معرفی سایت خرید دستگاه انکوباتور

لیست انواع دستگاه های انکوباتور